Relacja z obozu w Szczecinie

wpis w: Informacje, Szkółka | 0

W dniach 04.08-14.08.2007 odbył sie obóz, w ktorym brali udział wszyscy zawodnicy klubu od najmłodszej Tosi po doświadczonych zawodników, którzy nastepnie brali udział w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży.

Zlot żaglowców 5 sierpnia w niedzielę wyruszyliśmy na zlot największych żaglowców świata. Szczególne wrażenie wywarł na wszystkich meksykański żaglowiec, który jako jedyny mial częściowo postawione żagle, oraz ogromny tłum turystów oglądających żaglowce.

Po kilku dniach trenigów pojechalismy do aqua parku, gdzie wszyscy mogli sie wyszaleć na zjeżdzalniach oraz odpocząć przy wodnych bąbelkach. W czwartek pojechaliśmy odwiedzić nasz klubowy jacht „Bies”. Kapitanem był pan Wawrzkiewicz, który po krótkim przeszkoleniu i podzieleniu grupy na wachty zabrał nas na rejs Biesem z Trzebieży do Świnoujścia. Wszyscy mieli okazje posterować pełnomorskim jachtem, jednak prawdziwą frajdę zapewnił powrót do Trzebieży baksztagiem z ogromnym spinakerem.

Trening Resztę dni chcieliśmy spędzić na trenowaniu, ale pogoda nam w tym nie pomogała (deszcz i zero wiatru), wiec jednego dnia wybraliśmy sie do szczecińskiego kina. Na szczęście w nastepnych dniach było troche wiatru i mogliśmy doskonalić nasze umiejętnosci w żeglowaniu.

Po obozie wszyscy wrócili z nowymi i miłymi doświadczeniami, które zapamiętają na bardzo długo. Zdjęcia z obozu można pooglądać w naszej galerii.